PARISA

پریسا جون لب ترکن میمیرم برات
عشقم فقط پریسا

 

 

!!!!!!سلام پریسا عشقم خوفی فدات شم؟؟!!!!!!!!

!!!!!!!!این یه پست سفارشی برای خود خودته!!!!!!

ایشالا همیشه سایه ی مهربونی و صداقتت بالا سرم باشه و دلگرمم باشی!

 

راستش چجوری بگم تو این چند روزی که برگشتی انقده خوشحال شدم که نمیتونی تصورشو بکنی

این پستو گذاشتم تا بدونی من تا زنده ام هیچ وقت فراموشت نمیکنم تو تمام وجود منی تو این چند وقت که نبودی خیلی اذیت شدم و  انقد زجر کشیدم و بی تابی کردم که باعث شد یه ذره تو درسم پس رفت کنم

البته خدارو شکر از موقعی که برگشتی درسم هم خوب شده  هم یه انگیزه برای درس خوندن پیدا کردم ,باور کن !

 

خدارو به تعداد نعمت هاش شکر میکنم که دوباره پیشم برگشتی

واست آرزوی سلامتی میکنم و از خدا میخوام که تو درسو زندگی یه پشتیبان درجه یک باشه!

 

ایشالا که دوباره بتونم دوباره اعتمادتو جلب کنم و بتونم دوس پسری تک واست باشم!

قبولم میکنی؟

اومدم برای معذرت خواهی بابت اینکه اذیتت میکنم واقعا شرمندم!

 قول میدم دیگه اذیتت نکنم 

من دوستت دارم نمیدونم چجوری اینو بهت ثابت کنم

این جمله رو مینویسم بستگی داره به اعتمادی که به من داری اگه اعتماد داشته باشی باورش میکنی ولی اگه نداشته باشی نمیتونی تصورشو بکنی!

اگه تمام درختان قلم شوند و دریاها مرکب برای نوشتن اینکه چقدر دوست دارم خیلی خیلی کمه چون تو قابل وصف شدن نیستی تو فرشته ای!

گلی خوشبویی بین تمام گل های دنیا 

تو پاک ترین و عزیز ترین و از همه مهمتر باصفا تر و مهربون ترین دختری هستی که دیدم 

من بهت قول میدم پسری رویایی واست باشم از اون دسته پسرا نباشم که قول الکی میدن و عمل نمیکنن

من فقط تو زندگیم از خدام تورو خواستم همین و بس!

بوسه هایت انار را می ترکاند ،
نفس هایت سیب را می رساند ،
آغوشت ابر را می باراند
پاییزترینی تو !
.

م♥

ی♥

ب♥

و♥

س♥

م♥

ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

آهای

__۰

|

JL

میدونی چقدر دوست دارم

O

<>

JL

اینقد

________O________

|

JL

امید وارم تو هم منو قبول کرده باشی و تنهام نذاری

عزیزم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه - دلنما
ساعت17:13---28 خرداد 1393
الهیییییییییییییییییی
چقد احساساتی هستی پسررر
خوش ب حالت پریسا ببین سعید چقد دوستت داره
ایشالا همیشه در کنار هم خوش باشید
پاسخ:مرسی...........................


Mohammad
ساعت16:49---28 خرداد 1393
آقا خیلی وبت باحاله خیلی خوشم اومد زیباست.
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, ساعت 16:25 توسط saeed